.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نابسامانی بابلرود امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته است
بخش قابل توجهی از عرض مسیر رودخانه بابلرود توسط برخی افراد سودجو مورد تجاوز قرار گرفته و به دلیل کوتاهی های ادارات ذیربط و عدم اقدام مناسب و به هنگام در رفع این تجاوز مسیر آبراه بسیار باریک و خطرناک شده است...
نابسامانی بابلرود امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته است

رئیس شورای اسلامی شهر بابل گفت: نابسامانی در لایروبی، بستر رودخانه بابلرود، امنیت ده ها هزار نفر از شهروندان بابلی را تهدید می کند.

به گزارش شمال نیوز حسن فلاح اظهار داشت: متاسفانه بخش قابل توجهی از عرض مسیر رودخانه بابلرود توسط برخی از افراد مورد تجاوز قرارگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: بالا آمدن بستررودخانه بابلرود بر اثرعدم لایروبی بستراین رودخانه ظرف چند سال اخیر توسط ادارات مربوطه طغیان این رودخانه در زمان بارندگی های نسبتا شدید بخش های وسیعی از شهرکها و مناطق مسکونی حاشیه این رودخانه را تهدید و امنیت دهها هزارنفر از شهروندان وساکن در حاشیه این رودخانه را به مخاطره انداخته است.

فلاح افزود: بخش قابل توجهی از عرض مسیر رودخانه بابلرود توسط برخی افراد سودجو مورد تجاوز قرار گرفته و به دلیل کوتاهی های ادارات ذیربط و عدم اقدام مناسب و به هنگام در رفع این تجاوز مسیر آبراه بسیار باریک و خطرناک شده است.

وی گفت: در صورت عدم اقدام عاجل درلایروبی بستررودخانه و تعریض آبراه و رفع تجاوزات صورت گرفته وقوع حوادث تلخ و ناخوشایند و زیانبار و جبران ناپذیر دور ازا نتظارنیست که تسریع درلایروبی بستر رودخانه و تعریض آبراه و رفع تجاوزات صورت گرفته تنها راه پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند ناشی از آبگرفتگی بخش های وسیعی از مناطق شهری است.

این عضو شورای شهر بابل اظهار امیدواری کرد که مسئولان امورآب بابل و استان با انجام اقدامات به هنگام از وقوع حوادث ناخوشایند پیشگیری و نسبت به تامین امنیت و رفع دغدغه هزاران نفراز شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه پرآب بابلرود گامهای اساسی و ماندگاری را بردارند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ali 9 فروردين 1390
با سلام
به عنوان يک شهروند بابلي خدمت جناب آقاي فلاح بايد عرض کنم که بهتر است شما و اعضاي شورا با همکاري ديگر ارگانها دست به اقدام عاجل بزنيد, شما مسائلي را در مورد بابلرود مطرح نموديد و از مشکلات آن گفتيد اما حرفي از جاده ساحلي در حاشيه آن که در چند فاز افتتاح گرديده نزديد همان جاده اي که با تبليغات فراوان از سوي شوراي شهر و... همراه بود و همه جا از آن حرف مي زدند,حال خودتان قضاوت کنيد با اين معضلاتي که اشاره کرديد چگونه اين جاده مي تواند مشکلات و بار ترافيکي شهر را بکاهد و پارکهاي اطراف آن به رفاه حال مردم کمک کند, متاسفانه اين جاده فقط به بهره برداري رسيده و ايمني و شرايط لازم براي استفاده درست از آن اصلا مورد توجه قرار نگرفته و بايد عرض کنم در خيلي از نقاط که جاده با رودخانه نزديک شده هيچگونه حفاظي وجود ندارد,در برخي نقاط اطراف جاده ريزش کرده و در شب به دليل عدم نور رساني مناسب و کم بودن ديد رفت و آمد از جاده بسيار خطرناک است در برخي نقاط مثل زير پلهاي موزيرج و محمدحسن خان به دليل عدم کارشناسي مناسب شيب جاده زياد بوده و منجر به تصادفهاي متعددي شده و نکته آخر اينکه در مواقع بارندگي همانطور که مي دانيد به دليل طغيان آب رودخانه جاده مسدود مي شود چيزي که در بارندگي اخير اتفاق افتاد و بخشهايي از جاده بسته شد. فکر مي کنم مسئولين و ادارات مربوطه بايد بررسي دقيق تري بر اين مسائل داشته باشند و اميدوارم من و همشهريانم هر چه زودتر شاهد بهبود اوضاع اين رودخانه و جاده ساحلي باشيم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.